onsdag 7 augusti 2013

8.8.2013

Längsan jag har skriva jär men har int hadd na lust eller nating ti skriv om såå..
Snart buri skola och jag har int na lust ti buri , e int ens intressera nameir åv ti bli en närvårdar så ja e int rikti tagga fö pluggasi och all praktike som vi ska på.. Men no ska de gåå! (:

Min somar vart int riktit som jag hadd tänkt me, enda jag egentligen har gjort den här soman e att ja har sprungi ti läkarn i 6-7 vikor, haha.. Men tror no att jag buri va frisk snart, hoppas ja!!!
Men så har ja no hinda vara ti Tampere och Åland, åså föstås ve me sacki muki å hadd e skoj me ha!
Åså har ja jo sluta åv att röjk och burja snus iställi, har faktiskt gatt riktit bra! Har röjkt kanski 7 tobak på 3-4 vikor å ja tänker ALDRIG buri igen! :) Åså har ja blivi beroend åv att spela candy crush, vilket suger fö he enda ja gör nufötin, haha.. Men nu eri ti buri köp na ny skolsakre så man kanski får liti meir lust att buri åså ska ja njut ti 100% åv domhe sista dagar! 
 
Några få bilder från den här soman :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar